Alec Benjamin - Oh My God 中文歌詞翻譯

 

[Verse 1]

Looking at the pictures I keep on my shelf

看著陳列在架上的照片

'Cause it's been so long since I've looked like myself

因為我已經很久沒有做我自己了

Burn another candle down

燃燒另一支蠟燭直到耗盡

Burn another candle down

燃燒另一支蠟燭直到耗盡

Running low on patience, running now on fumes

我的耐心快消耗殆盡,像支快熄滅的燭火

I'm never gonna make it halfway to the moon

永遠沒辦法達成至少一半的夢想

But it's too late to turn around

但我實在太晚才去後悔了

But it's too late to turn around

但我實在太晚才去後悔了

 

[Pre-Chorus]

I'm running out of oxygen

我快要死了

I'll never be the same again now

我再也不會和以前一樣了

Same again now

和以前一樣了

 

[Chorus]

Oh my god, I can't remember

我的天啊!我不記得了!

Who I was just last December

去年的12月,我是誰?

What have I done, how did I get here?

我做了什麼?我怎麼到那裡的?

What have I done?

我做了什麼?

Oh my god, look in the mirror

我的天啊!我看向鏡子。

I was young, nothing to fear once

我曾經是那麼的年輕,那麼得無憂無慮。

What have I done, how did I get here?

我做了什麼?我怎麼到那裡的?

What have I done?

我做了什麼?

 

[Verse 2]

Maybe I was foolish, I guess I was naïve

也許我很愚蠢,也許我太天真

I didn't know what I had, and I thought I had to leave

我不知道我擁有什麼,我想我必須離開

I wish that I was homeward bound

我希望我可以回家

I wish that I was homeward bound

我希望我可以回家

I'm searching for a signal, holding out my phone

拿著手機,嘗試尋找一種訊號

Have I gone too far, am I on my own?

我也許走得太遠了,只有我一個人嗎?

No one here to hold me now

現在,沒有人能抱我給我安慰

No one here to hold me now

現在,沒有人能抱我給我安慰

 

[Pre-Chorus]

I'm running out of oxygen

我快要死了

Can't help but wish I'd stayed

但我又忍不住希望自己能留下

I'm lost just like Will Robinson

我就像Will Robinson一樣迷失了方向

A rocket man in space

太空中的火箭男孩

 

[Chorus]

Oh my god, I can't remember

我的天啊!我不記得了!

Who I was just last December

去年的12月,我是誰?

What have I done, how did I get here?

我做了什麼?我怎麼到那裡的?

What have I done?

我做了什麼?

Oh my god, look in the mirror

我的天啊!我看向鏡子。

I was young, nothing to fear once

我曾經是那麼的年輕,那麼得無憂無慮。

What have I done, how did I get here?

我做了什麼?我怎麼到那裡的?

What have I done?

我做了什麼?

 

[Post-Chorus]

Mmm, mmm

Mmm, mmm

 

[Bridge]

Oh my god, I can't remember

天啊! 我記不得了!

Who I was just last December

去年的12月,我是誰?

Who I was just last December

去年的12月,我是誰?

Oh my god

我的天啊!

 

[Chorus]

Oh my god, look in the mirror

我的天啊!我看向鏡子。

I was young, nothing to fear once

我曾經是那麼的年輕,那麼得無憂無慮。

What have I done, how did I get here?

我做了什麼?我怎麼到那裡的?

What have I done?

我做了什麼?

 

[Post-Chorus]

Mmm, mmm

Mmm, mmm

留言

這個網誌中的熱門文章

Bebe Rexha - Girl in the Mirror 中文歌詞翻譯

Billie Eilish - When The Party's Over 中文歌詞翻譯

Sasha Sloan - Older 中文歌詞翻譯